loading...
سرگرمی-طنز
تینا بازدید : 432 14 سال پیش نظرات (28)
خیلی جالبه :


ازسوسک می ترسیم...ازله کردن شخصیت دیگران مثل سوسک نمی ترسیم.


از عنکبوت میترسیم...از اینکه تمام زندگیمون تار عنکبوت ببنده نمی ترسیم.


از خوب سرخ نشدن قورمه سبزی می ترسیم...از سرخ شدن آدما از خجالت نمیترسیم.


از سرما خوردگی میترسیم...از سرخورده کردن دوستامون نمیترسیم.


از شکستن لیوان میترسیم...از شکستن دل آدما نمیترسیم.


از اینکه بهمون خیانت کنند میترسیم...از خیانت به دیگران نمیترسیم.

از................................
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط adel در تاریخ 1348/10/11 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خانمی راستی این سلام علیکی که گذاشتی تو وبلاگت سرعت رو اوورده پاین و هنگ میکنه ورداریش بهتره

این نظر توسط hamed در تاریخ 1348/10/11 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

mamnun,kheili khoshgel boodشکلک

این نظر توسط بهرام در تاریخ 1348/10/11 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

اشاره های خوبیه ساده اما محکمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سایه روشن در تاریخ 1348/10/11 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز چه وبلاگ قشنگی داری... به من هم سر بزن...خاطراتش همیشه بهاری اند ... اگر چه او رفت تا خزانی شود... من با عشقش داغ داغم ... تابستانی... خداوندا تو خود میدانی که من بیزارم از یخ های زمستانی... (سایه روشن )_____ اهواز _ زمستان 88

این نظر توسط benyamin در تاریخ 1348/10/11 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

salam veblage por mohtavai dari manke khosham omad bekhosos az ahange khoshkeli ke gozashti

این نظر توسط saie در تاریخ 1348/10/11 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

سلام ... عالی بود ...شکلک

این نظر توسط L.payam در تاریخ 1348/10/11 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

همون متن اولت باعث شد در در وب گروهيمون لينکتون کنم
اما چون اسمي ازتون پيدا نکردم، با نام تينا انجام دادم
اگر مايليد، اسمي بديد تا نام لينکتون در وبمون رو تغيير بدم
جملات خيلي زيبايي بود...

این نظر توسط قلب یخی در تاریخ 1348/10/11 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

من به خود می گویم که چرا تنهایم و در این تنهایی هیچ کس نیست که با کوک دلم ساز کند. هیچ کس نیست کز احساس دلم سهم برد و در اندیشه این تنهایی همچنان تنهایم. شکلک

این نظر توسط ديگر نگران هزينه هاي دندان پزشكي نباشيد در تاریخ 1348/10/11 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطفا من رو لينك كنيد من
علاقه دارم با شما تبادل لينك كنم

این نظر توسط milad در تاریخ 1348/10/11 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

hala didi
masalan hamin emrooz man 4 ba oomadam too webloget vali faghat 2 ta nazar dadam


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
نامم را پدرم انتخاب کرد! نام خوانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب می کنم! دکتر شریعتی ××××××××××××××
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 2,347
  • بازدید کلی : 112,043
  • کدهای اختصاصی
    کد اهنگ