loading...
سرگرمی-طنز
تینا بازدید : 515 14 سال پیش نظرات (15)

آخی چقد پیر شده بودن یادمه خیلی دوستشون داشتم!من و داداشم باهم نیگاه میکردیم چون فقط وقتی پای تی وی مینشستم اروم بودم خیلی شلوغ بودم! آخیییی یادش بخیر بچگی هم عالمی داشتا! چقد احساساتی شدم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

سلام تینا جون
من حالم بده وتا 1ماه دست راستم نمی تونم کار کنم یه 10 بقیه خورده نپرس چرا
این رنگارنگ رو اجازه می دی نویسنده ی جدید وبلاگ بشه
اگه اجازه دادیاین مشخصات رو براش بفرست
اول برو تو
www.blogfa.com
بعد ورود به وبلاگ های گروهی
بعد
نام وب
ahaziran
نام کاربری
ahaziran14
رمز
3333
اسم من از این به فقط کورش صدا کن
اگه هستی یه نظر بده رو وب خودمون
می بوسمت
bay

این نظر توسط molana در تاریخ 1348/10/11 و 6:48 دقیقه ارسال شده است

salam dus dastam axa r bebinam amma chera axa bala nayumad?
شکلک

این نظر توسط روح در تاریخ 1348/10/11 و 2:14 دقیقه ارسال شده است

نه نترس من اهلییم.!!!!شکلکشکلک خوب دلیل خواصی نداشت.....
شکلک

این نظر توسط خادم الشهدا در تاریخ 1348/10/11 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

سلام میبینم که کلی تغییر خوشحالم که اینهارو دیدم به ما سر نمیزنی ابجی گلم بگو با چه نامی لینکت کنم
موفق باشی

این نظر توسط روح در تاریخ 1348/10/11 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

سلام...
خوشحالم اومدم پیشت ....بازم پیشم بیا ...
کارت حرف نداره خیلی خوشم اومد منتظرتماشکلک

این نظر توسط پیام در تاریخ 1348/10/11 و 3:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب قشنگی داری
به منم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نامم را پدرم انتخاب کرد! نام خوانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب می کنم! دکتر شریعتی ××××××××××××××
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 2,417
  • بازدید کلی : 112,113
  • کدهای اختصاصی
    کد اهنگ