loading...
سرگرمی-طنز
تینا بازدید : 982 14 سال پیش نظرات (4)

یکی از بچه ها ۱ وبلاگ به اسم انجمن حمایت از زن ایرانی ساخته که از اینجا میتونید ببینیدش! از منم خاست که باهاش همکاری کنم و ظلم مردها رو علیه زنها اونجا به تصویر بکشیم! واقعا بعضی مطالب ادمو منقلب میکنه! جالب اینجاست که اون دوستمون پسر هست و واسه حقوق زن فعالیت میکنه! واقعا خوشحالم که جامعه سنتی ما چنین پسرهای روشنفکری داره! از همینجا ازش تشکر میکنم.

از شما هم میخام حتما به این وبلاگ سر بزنید و با نظرهاتون با ما همکاری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1348/10/11 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک مشاورم می خواستم ازت سوا بپرسم چرا از مرد ها بدت می آد الان زنان آزادی ندارندشکلکشکلک

این نظر توسط یک ایرانی ( مهستان ) در تاریخ 1348/10/11 و 8:00 دقیقه ارسال شده است

درود
منم پسرم ولی خب دفاع از حقوق زن یک مسئله انسانیست و ربطی به جنسیت نداره. هرکس که انسان باشد وظیفه دارد با تضییع حقوق انسان دیگر به مقابله برخیزد. راستی خوشحال میشم از من بازدید کنی اگه خاستی لینکم کن .مرسی
www.mahestan2.blogspot.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نامم را پدرم انتخاب کرد! نام خوانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب می کنم! دکتر شریعتی ××××××××××××××
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 2,451
  • بازدید کلی : 112,147
  • کدهای اختصاصی
    کد اهنگ