loading...
سرگرمی-طنز
تینا بازدید : 368 14 سال پیش نظرات (8)

اهل دانشگاهم

رشته ام علافی‌ست

جیب‌هایم خالی ست

پدری دارم حسرتش یک شب خواب!

دوستانی همه از دم ناباب

و خدایی که مرا کرده جواب

 اهل دانشگاهم قبله‌ام استاد است جانمازم نمره!

خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست

من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار

وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست!

(چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید) باید از آدم دانا ترسید!

باید از قیمت دانش نالید!

وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم من به گور پدر علم و هنر خندیدم


از وبلاگ مولانا
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلاام در تاریخ 1348/10/11 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

salam tina jon az u ham khely bahal bod omidvaram moafagh bashy mpntazeretam شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ديـــوونه ي نايـــس! در تاریخ 1348/10/11 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

ميسي شکلک يو ملطوفي :ايكس

این نظر توسط ديـــوونه ي نايـــس! در تاریخ 1348/10/11 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

و خدايي كه مرا كرده جواب شکلک
كي ميدونه به معناي واقعي با اين جمله عشخيدن يني چي؟شکلک

سيلام تين تين شکلک
خيلي قشنگي ... (اينجوري فكريدم خياليه ؟شکلکشکلک)

این نظر توسط نگار در تاریخ 1348/10/11 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

سلام خانومی اپت مثل همیشه قشنگ بود شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ميلاد در تاریخ 1348/10/11 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

man aksaran be tabadol linkia har rooz sar mizanam faghat baraye hame nazar nemizarmشکلک
vali kollan bahse bahali boodشکلک

این نظر توسط ميلاد در تاریخ 1348/10/11 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

شکلکsalamشکلک
na baba in harfa chie narahati baraye chi?شکلک

این نظر توسط molana در تاریخ 1348/10/11 و 4:04 دقیقه ارسال شده است

khube afarin khosheman amad ziyaaaaaaaaaaaaaaadشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نامم را پدرم انتخاب کرد! نام خوانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب می کنم! دکتر شریعتی ××××××××××××××
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 2,357
  • بازدید کلی : 112,053
  • کدهای اختصاصی
    کد اهنگ